Re: Mega service pack

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 13:24:27 MET DST

Osadnik wrote:

> Czy Jest gdzięs do pobrania w całości wszystkie poprawki do Windows
> XP? Wiem ze można jedna po drugiej pobierać ale tego jest dużo i
> jeszcze troche - i trzeba pamietac numery poprawek.
> Tak jak było kiedyś do w2k, kiedy po SP4 jeszcze wydała takiego niby
> sp5 zawierającego ostanie najważniejsze łatki. Do XP ZTCW jest masa
> łatek "luzem".
> Problemu gdyby użyszkodniczka komputera nie miała internetu - ale ma
> jeszcze wydzwaniany (w XXIw.), i pobranie poprawek może być...
> kosztowne.

Spróbuj coś takiego.
Na komputerze z Win XP (nie wiem czy koniecznie):
1. wchodzisz na witryne Windows Update
2. "Użyj opcji administratora"
3. "Wykaz rozszerzenia Windows Update"
4. "Znajdź aktualizacje dla systemów operacyjnych Microsoft Windows"
5. wybieramy, "Wyszukaj"
6. "Ważne aktualizacje i dodatki service pack"
7. "przejdź do koszyka pobierania"
8. ściągamy - jak na dziś około 150 sztuk
9. Nagrywamy na CD
10. Kolejno instalujemy

Czy zna ktoś metodę przyśpieszenia kroków 8 i 10?