Re: paski narzędzi

Autor: Zaba77 <thevill77_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 09:25:50 MET DST

Skalniak wrote:
> Tak, jest to windows XP i konto ma prawa administrator.
> Sprawdzałem cały system czy nie ma jakiś wirusów lub coś się nie zwaliło w
> rejestrze ale wygląda że wszystko jest ok. Jedno co mnie zastanawia to, to
> że wyłączone było przywracanie system, ale mój znajomy który korzysta z tego
> komputera mówi że nie wyłączał przywracania.
>
> Może to zbierzność wypadków ale wszystko to zaczeło się dziać od momentu
> zainstalowania "quick tima". Następny z obiawów jakie się pojawiły to po
> najechaniu na plik kursorem myszy nie pokazuje informacji o pliku (taki
> dymek). Nie wiem co się dzieje.

> [...]

Wydaje mi się że inst Quicktima ani wył przywracania systemu nie ma
z tym nic wspólnego. Sprawdź
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
- w tym kluczu są ustawienia odpowiadające twojemu problemowi (można
np zablokować dodawanie pasków narzędzi - NoToolbarsOnTaskbar ) .
Możesz jeszcze sprawdzić czy nie ma czegoś w kluczu HKLM i dalej
gałąź tak jak wyżej.