Re: paski narzędzi

Autor: Skalniak <infomouse_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 00:28:18 MET DST

Tak, jest to windows XP i konto ma prawa administrator.
Sprawdzałem cały system czy nie ma jakiś wirusów lub coś się nie zwaliło w
rejestrze ale wygląda że wszystko jest ok. Jedno co mnie zastanawia to, to
że wyłączone było przywracanie system, ale mój znajomy który korzysta z tego
komputera mówi że nie wyłączał przywracania.

Może to zbierzność wypadków ale wszystko to zaczeło się dziać od momentu
zainstalowania "quick tima". Następny z obiawów jakie się pojawiły to po
najechaniu na plik kursorem myszy nie pokazuje informacji o pliku (taki
dymek). Nie wiem co się dzieje.

P.S. Leciałem prawie wszystkimi Spybootami itp. i nic

Pozdrawiam
Użytkownik "Zaba77" <thevill77@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Skalniak napisał(a):
> Witam,
>
> Mam problem z paskami narzędzi. Gdy chcę uruchomić jaki kolwiek pasek z
> narzędziami, czy to jest pasek szybkiego uruchamiania, czy też własny
> pasek,
> wyświetla mi się komunikat że pasek nie może być załadowany. O co w tym
> wszystkim chodzi?
>
> Proszę o pomoc
>
> Skalniak

A czy masz pełne prawa dostępu do tego kompa ? napisz coś więcej