Re: Problem z kontem administratora XP?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 22:33:02 MET DST

In news:eepdg1$1e57$1@news2.ipartners.pl , *RR* wrote:
> Podpowiedz mi, prosze, w ktore WLASCIWOSCI mam wejsc, bo w oknie KONTA
> UZYTKOWNIKOW nie ma takiej opcji.

Nie przejmuj siebie (ani żadnego innego bliźniego swego) na własność :)
Przejmij folder do którego nie masz dostępu (moj komputer,...
badany_folder, prawoklik i dalej wiesz.

PS, jakby się masowo działy jakieś dziwy ze sprawami własnościowymi,
 można by pomyśleć o jakimś sprawdzeniu antyszkodnikowym.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)