Re: Problemy z krojem fontów pomiędzy literami ł i ń

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 16:33:44 MET DST

W wiadomości: 1w2m1xrtprcyu$.14yrzfzs8z51b$.dlg@40tude.net,
Baobam <baobam@o2.pl> napisał(a):
> Cześć,
>
> Od pewnego czasu (z rok, dwa) mam problem z fontami w Windowsie i
> wreszcie postawnowiłem coś z tym zrobić. Chodzi o to, że w niektórych
> oknach po literze ń czcionka zmienia się na jakąś bitmapową a po
> literze ł (w tym samym ciągu tekstowym) powraca do normalności.
> Dzieje się tak zawsze tylko między tymi dwoma literami, niezależnie
> od czcionki którą piszę. Inne polskie znaki nie powodują tego efektu.
> Tak więc np. po napisaniu "Toń głęboka" mam początkowo krój, którym
> pisałem (np. Courier New CE(!)) później (od ń do ł) jakieś bitmapowe
> [...]
[...]

Witam!

Witam w klubie, mam ten sam problem. Niestety nie udało mi się na niego
znaleźć rozwiązania mimo prób. A nie chce reinstalować systemu. Zatem
aktualnie musze przeboleć jakoś wygląd niektórych napisów na ekranie.

Jedyne co udało mi się, znaleźć to była informacja na grupie:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.lang.delphi/browse_frm/thread/27eddba0246eddbc/65f11c95aded6097?lnk=st&q=Polskie+%C5%84&rnum=2&hl=pl#65f11c95aded6097

Moje poprzednie pytanie na grupie z opisem problemu:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_frm/thread/877da664f4d346bc/379482b3674278a0?lnk=st&q=Polskie+%C5%84&rnum=3&hl=pl#379482b3674278a0

Niestety jak napisałem wcześniej, nie znam rozwiązania tego problemu.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski