Re: MTU

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 18:06:11 MET DST

sTav log:
[...]
> Wiedziałem, że ktoś nie wytrzyma i się przyczepi... :-)

Guzik wiedziałeś ...!:-)

> MTU jako jednostkę (unit) można ustawić. Jeśli ustawimy na najwyższą to
> będzie "max MTU" możliwy do wykorzystania. Jasne?

No i co z tego, że można ustawiać.
EnablePMTUDiscovery w stanie (1) i tak przywróci/zoptymalizuje MTU.
BTW z Twojego tłumaczenia na polskawy wyszło mi:
Maksymalnie największa jednostka transmisji
MTU z założenia i z powodu automatycznego mechanizmu połączenia sieciowego
ma być maksymalna, sry, największa dopuszczalna dla danej sieci.
IMHO sprawę inkryminowanej różnicy MTU można wyjaśnić dopiero wtedy gdy
przeprowadzi się testy w środowisku kontrolowanym.
Samo MTU jest niewystarczające do wyjaśnienia przyczyn różnic, bo
optymalizacja połączenia nie jest tylko zależna od MTU.
P.S.
Przyjąłem do wiadomości, że wiesz czego ja nie wiem!

--
Nie chcemy, bracia, waszego trwania w niewiedzy ...
Przeto wzajemnie się pocieszajcie (tymi) słowami!