bezp. usuwanie...

Autor: Leon <mariuszlonca.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 19:11:31 MET DST

w nowym kompie m-ki blue line (optimus),ktory kupilem w makro hash & cash
(nie polecam!!!) zanotowałem już kilka awarii od czerwca. ale nie w tym
rzecz.
jednym z problemów było to, ze podpięty zamiast flopa czytkik kart, byl
podpiety tak, ze dzialal w nim tylko port usb, a nie dzialaly gniazda kart :)
dopiero po popraweniu polaczen zadzialalo.
ku mojemu zdziwieniu ten czytnik dziala identycznie jak czytnik zewnetrzny
usb - caly czas mam w systrayu ikone bezpiecznego usuwania sprzetu.
jak sie jej pozbyc nie wylaczajac czytnika ?