Re: Problem z OE 6

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUNT_TO_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 16:03:21 MET DST

Zanac wrote:
> Użytkownik "Byru" <byru@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jest dokladnie tak jak piszesz. Dopoki nie usunałem plikow z kosza
> wylogowanie sie i zamkniecie sesji nic nie dawało nawte po upływie kilku
> godzin.

Wg. mnie to jest normalne (i na każdym serwerze poczty tak jest - np.
interia, o2, itd...), bo przecież protokól smtp nie ma czegoś takiego jak
"wrzuć do kosza wiadomość",
Mogę przypuszczać (pewnie tak jest ale nie wiem gdyż nie zajmowałem się
tym - nigdy też nie próbowałm pisać takiego czegoś ) iż serwer webmail (,a
może po prostu serwer www z obsługą php+mysql (alob inna baza) który łączy
się z smtp) posiada bazę z numerami wiadomości i w każdym wpisie ma
zaznaczone gdzie jest ta wiadomość (jaki folder),a serwer smtp nie ma
czegoś takiego dla niego jest albo nie ma.
Oczywiście jeszcze aktualizacja bazy i itd... itp.... do tego :)

--
Saper/nolin11
majl:nolin11_USUN_TO_@interia.pl