Domena a instalacja oprogramowania

Autor: Aleksander Sowinski <olo_at_earth.......pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 09:08:10 MET DST

Witajcie!
Tymczasowo opiekuje sie malutka siecia (5 stanowisk) pracujaca pod
kontrolerem domeny na Windows 2003 Standard.
Mam problem z instalacja niektorych programow na komputerach klientow, np.
Norton Antivirus 2006. Po instalacji jako niezalogowany do domeny
Administrator nie jestem w stanie uruchomic np. uslugi LiveUpdate.
Problem rowniez mialem z programem antyspamowym Polesoft Lockspam - bo
zalogowaniu do domeny przestala dzialac jego integracja z programami
pocztowymi.
Czy ktos moglby dac mi pare rad, w jaki sposob instalowac oprogramowanie w
sieciach opartych na domenie?
Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za laickie pytanie :)
Aleksander Sowinski