Re: Zabezpieczenie sieciowego programu dosowego

Autor: R. <ra_v_at_bezspamu.interia.pl>
Data: Wed 13 Sep 2006 - 07:22:41 MET DST

> Jest w tym trochę upośledzenia bo musisz np. zachować hasło dostępu dla
> RunAs. Ale da się na w miarę - jeszcze nie napisałeś co to, maszyny do
> głosowania??? :) - bezpieczny dostęp, każdy z kiosków oddzielne konto z
> oddzielnym hasłem (ekstremalnie mocnym, to i tak dla maszyny tylko),
> należą do jednej grupy, grupa ma dostęp do plików...

Heh. Wydziałowy system zapisów na kursy. 2 pracownie, 40 stanowisk, mały
nadzór (wiadomo, nie ma komu pilnować).
Program to coś napisane w foxpro - wymaga zmapowanych dysków sieciowych.
Odpala sie i jazda do full screen (program jest stary). Stanowiska są
logowane na jedno konto, które - tak było dotychczas - mapowało dyski.
Po tym fakcie musiałem tylko zalogować już konsole programu, bo wewnatrz
tez jest zabezpieczenie. Ale co z tego, skoro moge program
zminimalizowac i sobie zgrac cala baze danych.

R.