Re: przyporzadkowanie ikony do grupy plików

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 16:38:41 MET DST

In news:1158068914.319292.275660@d34g2000cwd.googlegroups.com,
ol <xolka@wp.pl> typed:
> Problem wydaje sie byc banalny - ot przyporzadkowac w opcje
> flolderów/typy plików/ zaawansowane nowa ikonke... problem jednak w
> tym ze nie chce mi w przypadku jednego programu pozwolic na zmiane..
> mozna to w jakis sposob obejsc?
> dzieki za wszelkiego typu sugestie
> pozdr
> ol

Poszukaj danego roszerzenia w rejestrze np.:
HKEY_CLASSES_ROOT\.avi
Zobacz co jest wpisane w pozycji "Domyślna".
Załóżmy że jest to "Alias_Programu.avi".
Odszukaj w galęzi HKEY_CLASSES_ROOT klucz "Alias_Programu.avi".
HKEY_CLASSES_ROOT\Alias_Programu.avi i przejdz do podklucza
DefaultIcon = tu wpisz sciezke do ikonki

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy