drukarki a serwer terminali

Autor: punk__ <punk___at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 20:58:42 MET DST

Witam

Mam serwer terminali na win 2003 serwer do którego podłącza mi się zdalny
user z winXP i udostępnia sesji zdalnej drukarki. User ma drukarkę HP LJ
1300 dla której nie było na serwerze sterowników wiec musiałem je dołożyć. I
drukarka fajnie działa, aż do dnia w którym wszytko się pieprzy, tzn. mimo
udostępnienia z klienta drukarek na sesji terminalowej drukarki nie widać.
Czasami wylogowanie się i ponowne podłączenie do serwera terminali powoduje
pojawienie się drukarki, a czasami nie. I tak potrafi być cały dzień, a
kolejnego ranka jest już dobrze.
Od czego to może zależeć? Nie mam już pomysłu co mówić userowi (na co dzień
to ja wole AIXy, linuxy itp.). W event viewer znajduje wpisy o podłączeniu
drukarki w sytuacji gdy się wszystko powiedzie i ani słowa w przypadkach gdy
drukarki ani śladu.

punk