Re: Jak zmienic domyslna witryne sieci Web w IIS?

Autor: nicmituniepisac <nicmituniepisac_at_nigdzie.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 14:45:53 MET DST

mozesz, nic nie zepsujesz. mozesz tez zmienic jej opis, jesli kluje w oczy
[mnie kluje ;) ] i przypisac do odpowiedniego adresu IP/portu/nazwy hosta

co to znaczy domyslna? Kazda witryna jest w jakis sposób domyslna dla danego
IP lub nazwy hosta.

--
Prywatne wiadomosci prosze zostawiac na http://gapollo.polbita.com.pl