Jak zmienic domyslna witryne sieci Web w IIS?

Autor: <mamin_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 14:26:07 MET DST

Witam.Mam win 2000 server z zainstalowanym IIS.Po zainstaolwaniu IIS
zawsze tworzy sie Domyslna witryna sieci Web. A ja bym chcial
stworzyc nowy Web site (nowa instancje IISa, która bedzie
dostepna na innym interfejsie sieciowym).I chcialbym wywalic ta
standardowa domyslna witryne sieci web a zeby ta moja nowo
stworzona byla potem domyslna. (Mniejsza o powody które mnie do
tego zmuszaja). I teraz:
1.Czy moge od tak sobie wywalic Domyslna witryne sieci Web?
2.Jak sprawic zeby jedna z instancji IISa byla domyslna?

Z góry dziekuje za odpowiedz.