Re: obsluga dwoch rdzeni w w2k

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 11:05:01 MET DST
Message-ID: <ee38rt$o85$2@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Lawrens Hammond napisał(a):
> A ja znam taki przypadek :)
> Gra HEXEN-II, przy aktywnych 2 procach jest kompletnie niegrywalna, np. jak
> się obracasz wokoło, to normalnie się powinno bezproblemowo, a tu obróci się
> kawałek, skok do poprzedniego miejsca, znów kawałek i tak skokami, że się w
> ogóle grać nie da. Wyłączenie jednego z 2 "przydziałów" proca dla procesu
> "Hexen" przywraca normalną grywalność. Tak miałem pod NT4 ze wszystkimi
> poprawkami.

Ja też raz się z tym spotkałem -- dwa osobne procesy kompre-
sujące WAV->MP3 beznadziejnie skakały między procesami i w
efekcie średnie obciążenie było 60% a całość działała tak
szybko, jak na jednym procesorze. Po ręcznym narzuceniu
osobnych procesorów śmigało niesamowicie.

Ale to są przypadki skrajne zależne od aplikacji -- dobrze
napisane oprogramowanie powinno dawać systemowi idealnie i
automatycznie rozdzielać wątki między dostępne procesory.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Mon Sep 11 11:05:10 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 11 Sep 2006 - 11:42:01 MET DST