Re: obsluga dwoch rdzeni w w2k

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 11:03:00 MET DST

news:ee34i8$n5v$1@polsl.pl...
> Windows jak w zasadzie każdy popularny system automatycznie
> rozdziela obciążenie obliczeniowe między rdzenie lub osobne

Już w NT4 mogłem swobodnie się na to zdać.

> procesory. W razie potrzeby oczywiście możesz sam zablokować
> proces na którymś z rdzeni, ale zazwyczaj nie ma potrzeby,
> aby takie coś robić.

A ja znam taki przypadek :)
Gra HEXEN-II, przy aktywnych 2 procach jest kompletnie niegrywalna, np. jak
się obracasz wokoło, to normalnie się powinno bezproblemowo, a tu obróci się
kawałek, skok do poprzedniego miejsca, znów kawałek i tak skokami, że się w
ogóle grać nie da. Wyłączenie jednego z 2 "przydziałów" proca dla procesu
"Hexen" przywraca normalną grywalność. Tak miałem pod NT4 ze wszystkimi
poprawkami.

--
LH
Czołowy spamer Europy - ICIC Ukraina - telefony do prób wszelakich: