Skype do zastosowań niekomercyjnych?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 17:53:08 MET DST

Szukałem w wielu miejsach i nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi.
Licencja Skype określa, że jest on darmowy w zastosowaniach
niekomercyjnych. W ofercie nie ma jednak żadnej wersji do zastosowań
komercyjnych.

Co w tym układzie to oznacza? Ja interpretuję to tak, że Skype możemy
dowolnie używać dopóki nie odsprzedajemy jego użycia osobom trzecim.
Ale nie jest to nigdzie jawnie potwierdzone.

Np. Onet oferuje doładowania konta Skype, wystawia faktury itp. (co
sugeruje, że Skype jest do zastosowania w firmie).

Jak sprawa wygląda naprawdę? Można używać Skype w firmie?