Re: jaki program dostosuje częstotliwości monitora

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 13:47:38 MET DST

ostatecznie rozwiązałem problem sam: coolbits forceware
piękna sprawa doszła dodatkowa zakładka
z nastawami rozdzielczości/częstotliwości

> Do tego w zasadzie jest sterownik monitora.
nvidia detonator 77.77
ale tego nie robi jednak

> A co Ci to przeszkadza w sumie?

np. 1024x768 w 85hz wygląda jakby interlace,
czyli wyraźnie obraz składa się z poziomych pasków

nie ma efektu dopiero gdy ustawię 120Hz

pozostałe rozdziałki w 85Hz wyglądają prawidłowo

1024x768 normalnie nie używam czasem tylko w grach
normalnie 1280x1024