Re: Wysypujacy sie sterownik WiFipował a karta któa jest zainstalwoana ale ni ma steroeników problemów nie powoduje wiec winny jest sterownik.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 12:41:28 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Wyrzucić ją.

Tylko gdzie ja znajde taką mała karte radiową? I w cenie poniżej 40zł...

Scalak Marvella ma zupełnie niestabilne sterowniki.

Hmm, korzystam z tych marvellowskich na swojej plycie głownej - działa
bezproblemowo juz ponad rok.

> Zastąp ją czymś na Atherosie, będzie o niebo lepiej.
Tu nie musi byc nieba - tu musi tylko być transfer na poziomie 1Mbit.
ALe okresowo leci całe 54.