instalacja stacji z obrazu

Autor: mo <mich202wywal_at_o2.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 22:56:30 MET DST

Chcę zrobic instalację stacji win2k z obrazu z serwera win2003 za pomoca
riprep.exe. Nigdy tego nie robilem. Czytam i czytam i nie rozumiem. To
znaczy rozumiem tak, że aby to zrobić, to trzeba mieć zainstalowane Win na
stacji ??? Bo każą uruchomić riprep na tej maszynie którą chcę zainstalować.
Czy ja tu czegoś nie kapuję? A jeśli mam goły komputer ze sformatowanym
dyskiem, to co mam na nim zapuścić? Jest jakaś dyskietka bootująca, czy jak?
Jak ją zrobić?

--
mo