Re: Dodaj usuń programy - brak przycisku Usuń

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 21:55:39 MET DST

Dnia 2006-09-04, *Piotr Palusiński* napisał(a):

> To też nie to - UninstallString - nawet gdyby bylo obojetnie co wpisane to
> przyciski i tak powinny sie pokazac, jesli natomiast brak by bylo wartosci
> UninstallString (ktos wkasowal ta wartosc w calosci) to wtedy zniknie z okna
> dodaj/usun programy dana aplikacja.

A czy to nie jest przypadkiem tak, że tylko użytkownik, który zainstalował
program może go odinstalować. Przynajmniej w części przypadków (msi,
now[sz]y InstallShield)? Pstrykam sobie właśnie, jako zwykły użytkownik z
ograniczeniami, po Dodaj/Usuń programy i mam:
- grupę programów, których w ogóle nie widzę (np. Opera 9 instalowana z
msi),
- grupę programów bez przycisków usuń/zmień/napraw (np. SUN JRE, Nokia PC
Suite),
- grupę programów z kompletem opcji,
Oczywiście pomijam fakt, że jako zwykły użytkownik, bez wymaganych
uprawnień nie odinstaluję niczego co zapisało pliki do Program Files i/lub
%windir%\*.* czy poza HKCU\*. Nawet tych programów udostępniających mi
komplet opcji w Dodaj/Usuń.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]