Re: Dodaj usuń programy - brak przycisku Usuń

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 23:43:53 MET DST

Dnia 9/4/2006 8:48 PM, Użytkownik sTav napisał:
> IMHO gdyby aplet uległ uszkodzeniu, to by nie działał w ogóle, a jak
> wynikało z postu działa z nowoinstalowanymi aplikacjami.
> Raczej bym się zainteresował czy istnieją odpowiednie wpisy, ścieżki
> (UninstallString) w
> HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstal\
> i ewentualnie przywrócił gałąź z kopii (o ile się taką ma).

Nie mam tam zadnych wpisow. Wogole mam tylko kilka podkluczy z tego co
instalowalem dzis ;/
Przez ostatnie 3 tygodnie nie instalowalem nic, nie mialem takze netu
zeby cos sie spieprzyło. Tweakerow nie uzywam odkąd WinDoctor schrzanił
system.

Czy system jakos sam sobie robi kopie i mam jak przywrócić czy po prostu
tak juz musi zostać?

No i skoro w
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
nie mam prawie nic to skąd Dodaj/usuń programy bieże poprawną liste softu?

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \