Re: Zmiana płyty i procesora a Windows XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 20:32:28 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1tgij5flxkv0c.1iyix4vb3eh50.dlg@40tude.net...

> BSOD od razu po zaczęciu ładowania. Typu STOP, nawet informacji nie
> spisywałem.

Pewnie ten o którym już raz tutaj pisałem - "STOP: 0x0000007B [...]
INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE". Trudny w zwalczeniu, no ale ja przepis podałem.

> Instalacja w trybie naprawy zatrzymywała się na "34 minuty do końca" i
> dalej nijak nie chciała iść. Normalna instalacja poszła gładko.

A to byłoby ciekawe. No ale za późno już na ustalanie przyczyn problemu, jak
widzę. Z ciekawości się spytam, czy odinstalowałeś sterowniki karty
graficznej i usunąłeś wszystkie "przeszkadzajki" z komputera w rodzaju kart
PCI, podpiętych urządzeń USB, etc.?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/