Re: Suspend przestał działać.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 20:31:31 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Piotr Krzyżański
>Zobacz tutaj - może coś skojarzysz...
>http://support.microsoft.com/kb/907477/pl
>A tak na szybko, to jeszcze Start/uruchom->Sigverif.exe
>I przypomina mi sie jeszcze Nero, który w jakichś
>starszych wersjach sprawiał podobne kłopoty...

Hmm... Ciekawe. Zadziałało samo ze siebie.
Jedyne co zrobiłem "w międzyczasie", to było odinstalowanie jakiegoś
Kerio Network Monitora.

--
  Kruk@ -\                   | THE  PRESIDENT DID IT, IS NOT AN EXCUSE(Bart
          }-> epsilon.eu.org | Simpson on chalkboard in episode AABF05)