Re: Zwiekszenie partycji systemowej - problem?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 19:19:04 MET DST

Użytkownik "Artur" <artur160@icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:edefdn$9cg$1@opal.icpnet.pl...
> Witam
> Mam pewien problem
> Chce zwiekszyc partycje sysytemowa na ktorej mam windowsa i wszyskie pliki
> systemowe.Chce to zrobic Partition Magic 8.Mam dysk podzieloony na 2
> partycje 4,5gb i 40 gb.Chcilaem dodac do tej pierwszej 1gb ale wyskakuje
> mi
> jakis ERROR Widze ze ta partycja 40gb zmniejszyla sie o 1 giga ale do tej
> systemowej nie zostalo to dodane.Mam jakby niezagospodarowana przestrzen
> na
> dysku gdy probuje dodac ta wolna przestrze na dysku 4,5gb wyskakuje mi
> [...]

Zastanów się, czy na pewno chcesz użyć tego PM - na grupach co jakiś czas
słychać żale po utraconych partycjach z jego przyczyny... Osobiście polecam
Ci inne rozwiązanie: BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com
. Wypalasz płytkę/dyskietkę, uruchamiasz z niej komputer, programu nie
musisz instalować na hdd. Drugą partycję (zapewne extended) musisz
zmniejszyć, a następnie przesunąć w stronę końca dysku. Potem już spokojnie
będziesz mógł powiększyć pierwszą partycję o zwolnione miejsce po
przesuniętej partycji.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/