Zwiekszenie partycji systemowej - problem?

Autor: Artur <artur160_at_icpnet.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 13:48:10 MET DST

Witam
Mam pewien problem
Chce zwiekszyc partycje sysytemowa na ktorej mam windowsa i wszyskie pliki
systemowe.Chce to zrobic Partition Magic 8.Mam dysk podzieloony na 2
partycje 4,5gb i 40 gb.Chcilaem dodac do tej pierwszej 1gb ale wyskakuje mi
jakis ERROR Widze ze ta partycja 40gb zmniejszyla sie o 1 giga ale do tej
systemowej nie zostalo to dodane.Mam jakby niezagospodarowana przestrzen na
dysku gdy probuje dodac ta wolna przestrze na dysku 4,5gb wyskakuje mi
error.Co musze zrobic zeby dodac ta przestrzen do dysku C: (4,5gb) Aha
jeszcze mam taki komunikat w PM (Reguires boot mode to execute(all other
operations will be applied in boot mode as well ))
Bardzo prosze o pomoc
Pozdrawiam
Artur