Re: RAMDRIVE i Pliki tymczasowe w Operze

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 15:49:30 MET DST

  Rok 2006 - wrzesień. Dokładnie to sobota, 2-go. Nieco po 15-ej.
  Nagle zza rogu Andrzej P. Wozniak wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Znaczy sugerujesz taki WfW-LiveCD?

Niekoniecznie. Załadować DOS -> utworzyć RAMDYSK -> na RAMDYSK
przenieść Windowsa -> odpalić go... Bo ja wiem, czy to się da? Może
jakby się dało, to od razu z DOS-em?

> Jeśli mamy nie być zupełnie NTG, to lepiej chyba uruchamiać Win3x w
> wirtualnej maszynie w trybie SVGA niż w realnej w trybie VGA.

Jeśli idzie o współczesne maszymy, to diabli wiedzą pewnie tak... Choc
ja odpalałem 3.11 (z ciekawości przy okazji DOS-a) na PIII i nie
narzekałem.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  MSN :  marsjanin.tk@hotmail.com
  Nigdy nie instalujcie Linuksa, jeśli macie grypę.  :-|