Re: Udało się!

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 01:35:18 MET DST

Użytkownik "Marsjanin" <08.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał w wiadomości
news:w8fivyw4odb5$.dlg@marsjanin.tk...
> Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to środa, 30-go. Nieco po 11-ej.
> Nagle zza rogu Lawrens Hammond wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Końgratólejszynz! :-]

Menyfęx :)

> No skoro trzeba było... Popodmieniaj pliki na nowsze?

Się zrobi... choć na razie reinstalka... bo już stery zaczynają sie zlekka
przymrażać... za dużo narzeźbiłem :))) Na szczęście to głębsze sprawy i na
codzień system chodzi dobrze, beaz wywałek (w ciągu roku, poza podmianą
HAL.DLL), wywalił się raz, czy dwa, już nie wiem, na czym... A tak, to
najwyżej ze 3 razy zwis, poza tym chodzi.

--
LH
Arnold B. aresztowany: