Re: NTFS a współczynnik kompresji

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 00:50:35 MET DST

Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e9g8jc$j2e$1@news.onet.pl...

> my fault - powienien powiedziec ze do 4096 bajtow - a moze maly tescik -
> jak rozmiar cluster'a wplywa na kompresowalnosc? 512 vs 1024 vs 2048 vs
> 4096?

Hmm... wiesz... nie rozbierałem tego pod tym kątem, ale chyba sobie
wygospodaruje trochę miejsca na partycję testową... NT pozwala formatować
to-to z różnymi rozmiarami zbitek, bez konieczności restartu systemu, jak czas
pozwoli, przelecę ten temat :)

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl