problem z wireless zero configuration

Autor: rip LunarBird CLH <lunarbird_at_bigfoot.com>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 18:19:09 MET DST

Problem jest radykalny, taki ze nie ma tej uslugi. Uzywam Windows 2000
Pro PL i karty sieciowej oznaczonej (nalepka) jako Belkin model F5D7050
E. W zasiegu mam nieszyfrowana siec, z ktora komputer znajomego bez
problemu sie laczy ale ja z 2000 nie moge. mam zainstalowany Service
Pack 4 PL. nie moge zainstalowac XP bo nie pozwala na to komputer (P2
300 i 64MB RAM, 3GB dysk).

Czy jest jakis sposob zeby to jakos obejsc i polaczyc sie z taka siecia
pod windows 2000?