Re: Jak wejść do pliku boot.ini

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 17:45:53 MET DST

In news:e92ko1$me4$1@nemesis.news.tpi.pl,
Dawid S <dsopel@onet.pl> typed:

> Z tego co napisal to ma 98.W 98 nie ma pliku boot.ini

Nie, napisal jak wejsc do pliku boot.ini z Win98, wiec skad taka pewnosc u
Ciebie, ze nie gosci u niego na dysku XP lub inny system NT.
Dlatego zapytalem czy ma XP ....?.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy