Re: P5ND2-SLI + RAID 1

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 11:15:57 MET DST

Użytkownik "DanielR" <danielromanowski@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e8l2r0$o7p$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> widzi jeden dysk jezeli wybieram z czego ma bootowac
> przy post nie widzi dyskow - nie daje o nich info na tym czarnym ekranie

BIOS płyty głównej nie powinien ich widzieć. W nim masz tylko ustawić
bootowanie z osobnego kontrolera RAID. BIOS tegoż kontrolera sam rozpozna i
skonfiguruje swoje dyski. Kontroler powinien się zgłosić zaraz po etapie
post głównego BIOS-u, wykryć dyski i zasygnalizować odpalenie RAID.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/