Re: Zawieszający się explorer z powodu *.exe

Autor: Dead Fish <lubietojak_at_tlen.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 11:12:42 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):
> Wiem, że to nie rozwiązuje Twojego problemu, ale mam taką uwagę - pliki
> da się przenosić nie tylko i wyłącznie z poziomu Explodera. :) Polecam
> Far Manager, to (+pluginy Far7ZIP, FarSCP) jest nr 1 na mojej na mojej
> liście obowiązkowych aplikacji dla Windows.

> Eksplorerem to można się pociąć, a nie robić coś z plikami (IMHO). ;)

To fakt, ale mi przeszkadza explorer.exe jako zawieszająca się
powłoka. Samych działań na plikach .exe nie wykonuję na tyle
często by korzystać z nowego programu, w zasadzie nauczyłem się
zapisywać .exe tam gdzie mają być na zawsze. Przestałem używać
metody "drag & drop" dla plików .exe z tym, że nie mogę np.
zmieniać ich nazwy ani ikony, niezależnie czy klikam PP myszy czy
wybieram opcję w otwartym oknie folderu. Czasami się zapominam i
zrobię tak odruchowo a wtedy wyskaka "explorer.exe wykonał błąd" i
"dr. watson wykonał błąd". Przeszukałem cały net aby znaleźć
rozwiązanie, ale nic nie ma sensowego (poza podobnymi problemami z
plikami *.avi). Baa... reinstalacja Windowsa nie pomogła.
Cóż, jak nic nie poradzę, zapodam Far Managera.