Re: [XP] Nie widoczna po³owa nowego dysku

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 23:01:56 MET DST

robi napisa³(a):

> Instalowalem dzisiaj XP na nowym kompie prosto ze sklepu.
> Mia³em podzielic dysk na 2 równe partycje (jest to dysk160 GB)
> Noi postanowi³em ¿e podziele dysk na pó³ przy instalacji systemu
> z p³ytki XP, wybra³em system NTFS niby wydawa³o mi sie ze dziele na pó³.
> Ale po instalacji mam tylko jedna partycjê C (80GB).
Trochê dziwny sposób dzielenia dysku.

> Co mam zrobiæ by by³a dostepna tak¿e druga po³owa dysku jako partycja D.
U¿yæ zarz±dzania dyskami. PPM -> Mój Komputer, Zarz±dznie, Zarz±dzanie
dyskami.
> Czy da sie to zrobic bez formata i z pod XP albo jego p³yty instalacyjnej.
> (bo nie mam praktyki w zadnych innych programach do partycjonowania).
Obs³uga Partycjonowania w XP jest prosta i w miarê przyjmena. Podpowiem
ze nie bedziesz mia³ równo 80Gb na drugiej partycjim, bo bedziesz mia³
~72GB. Nie wcie³o nic, tak ju¿ musi byæ.

> Moze przy okazji jeszcze drugi problem :
> otóz nie ma dzwieku (karta d¼wiêkowa jest zintegrowana z p³yta g³)
> choæ oczywi¶cie wgrane stery z p³yty g³ównej i d¼wiêk w systemie jest w³±czony,
> wtyczka z g³osników w³ozona do odp wej¶cia w kompie ;)
A direct X jest z³±cozny?
Czy jest w³aczone przy¶pieszenie sprzetowe?
Czy s±kodeki do dekodowania d¼wieku, czy g³osniki sapod³aczone do pradu,
czy jest we w³asciwym wyjsciu z komputera, czy s± innew yj¶cia np na
s³uchawki, czy tam dzia³a d¼wiek, czy na p³ycie g³ownej nie zosta³a
przypadkiem wy±czona obs³uga d¼wieku, czy s± to g³osniki 2.1 czy wiekszy
rozbudowany system, czy uistawieniakolumn w mikserze kart sa prawid³owe?