Re: Pixma iP5000 głupie pytanie

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 14:28:50 MET DST

Dnia Thu, 29 Jun 2006 09:50:46 +0200, M. R. Lewandowski tak nawijal:

> Przepraszam jeśli NTG ale to "wypadek przy pracy"
> Jestem na wyjeździe i nie mam przy sobie dokumentacji.
> Mam komunikat "zbiornik na zużyty atrament prawie pełny, wciśnij wznów abu
> drukować". No to wciskam, ale jat toto opróżnić - mam sporo drukowania i
> brak czasu na "inzynierowanie".
> Ktoś podpowie mi jak się do tego dobrać?

Canon w tej sytuacji zaleca oddanie do serwisu, gdzie wsadza do
zbiorniczka nowa watoline/whatever.
Z tym, ze jesli teraz masz 'prawie pelny' i pozwala na nacisniecie
przycisku, to wkrotce napisze 'pelny' i nie pozwoli, tylko sie
zablokuje, wiec ostrzegam :).

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...