Re: Skróty klawiszowe/XP/regulacja głośności.

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 13:42:53 MET DST

Dnia Sat, 24 Jun 2006 14:14:35 +0200, JJ tak nawijal:

> Witam grupowiczów,
> z uwagi na to, że posiadam lapa bez regulacji 'sprzętowej'
> (nx6110), mam pytanko, czy da się to jakoś ustawić w tym systemie. Ręczna
> regulacja czasami jest uciążliwa :/

Hm... co mi na mysl przychodzi to przemapowanie np. PrintScreen
oraz Pause na klawisze multimedialne. Mapowac mozna w rejestrze.
http://www.microsoft.com/whdc/device/input/w2kscan-map.mspx
Sama operacja jest prosta, ale zmudna, wiec polecam cos w stylu
SharpKeys (uwaga, wymaga dotnet), ktora dopisze rzecz, ale tez
pozwoli po nacisnieciu klawisza obejrzec jego scancode.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...