xp - pytania

Autor: <login006.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 13:32:25 MET DST

Witam! Mam 3 komputery z windows xp prof. i mam pytanie.
1. Czy można sie logować na wybraną z tych maszyn czy trzeba mieć jeszcze
jakieś oprogramowanie? Z tego co wyczytałem to aby skozystać z profili
mobilnych (pracować w domenie) trzeba by mieć win 2000 albo SBS? Same XP
profesionale wystarczą?
2. Czy można kilkunastu już utworzonym uzytownikom lokalnym przypisać
styl "windows klasyczny" jakoś bezboleśnie, hurtem?