[WinXP] Problem z wuauclt.exe

Autor: Julius <removeprzedrostekjulius_at_supermedia.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 12:01:53 MET DST

Witam

Mam następujący problem (Win XP):
Po włączeniu komputera automatycznie uruchamiany jest program (proces)
wuauclt.exe. Przypuszczam (?), że odpowiada on za automatyczny update
systemu. Proces samoczynnie zamyka się po kilku minutach. Powoduje jednak,
że w tym czasie (w ciągu tych kilku minut po starcie komputera) nie mogę
połączyć się z internetem, nie mogę zamknąć komputera, nie uruchamiają się
pewne aplikacje (np. Acrobat Reader). Dialer i inne programy pokazują się i
zaczynają normalnie pracować dopiero po samoczynnym zamknięciu wuauclt.exe.
Wyłączyłem w systemie automatyczne aktualizacje (w oknie Centrum
zabezpieczeń systemu windows), ale nie pomogło.
Jak uporać się z tym problemem?

Pozdrawiam
Julius

--
Odpisując na priv usuń z adresu  removeprzedrostek