Re: Przenoszenie systemu XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 11:06:02 MET DST

Oto co Hejmus napisał:
> a reinstalacja przy zmianie płyty nie zawsze jest konieczna, jeśli chipset będzie podobny to powinno się włączyć (mi się udało przy zmianie z nForce3 na nForce4 SLI)

Ostatnio zmieniałem płytę główną (z chipsetu SiS735 na nForce2).
Wystarczyło że zabutowałem komp z instalki windy XP na CD i
skorzystałem z opcji "odzyskaj system". Potem jedynie musiałem
doinstalować stery od dźwięku on-board i cały system już działał.
Nawet nie zgubiło żadnej aplikacji. Żadnych formatowań czy usuwania
czegokolwiek.

--
Jacek