Re: jak skopiować system ...

Autor: Artur Grdeń <mega_skasuj_to__at__skasuj_to_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 23:27:22 MET DST

Jamnior napisał(a):
> juz dawniej mialem zapytac, ale ten watek mi o tym przypomnial :-)
> dlaczego trzeba "przygotowac partycje" do convert ?
> czy bez uzycia opcji "Slide" konversja Fat32 na NTFS wykonana pod
> systemem nie przebiegnie prawidlowo ?
> Bede wdzieczny za odpowiedz.

chodzi o to, że ntfs ma domyślnie 4KB klaster - taki jest chyba
optymalny i taki windows ustawia przy tworzeniu partycji. z fatem
natomiast różnie bywa, ale prawie na pewno nie jest to te 4KB i jak nie
zmienisz klastra partycji fat na te 4KB przed konwertowaniem poleceniem
convert, to wynikowy ntfs nie będzie miał tego optymalnego klastra 4KB,
tylko taki jak miała partycja fat

jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi, ale mniej więcej o to chodzi

--
Artur Grdeń