jak skopiować system ...

Autor: xaliemorph <poszedl_at_w.dluga>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 13:41:20 MET DST

Pewnie na starcie przywołacie mnie do archiwum, jednakże i tak się zapytam.
Jak dokonać migracji systemu na nowy dysk. Z tym że 3 ale. Po pierwsze nowy
dysk jest większy niż starszy (z 30GB na 120GB). Po drugie pragnę by
postawić system z aktualnej partycji FAT32 (niestety co jakiś czas gubi
części plików) od razu na nową NTFS, która będzie posiadała rozmiar całego
dysku, czyli owe 120GB (nie chcę dzielić dysku ponieważ osoba której mam to
zrobić jest dość niereformowalna). Jako że dysk jest 2,5 cala czyli z
laptopa wykorzystam najprawdopodobniej kieszeń zewnętrzną poprzez USB. No i
po ostatnie, grzebiąc w archiwum były porady użycia Ghost'a, jednakże raz
czy na pewno sobie poradzi z danym zadaniem, dokładnie wg. wytycznych, oraz
numer dwa, czy nie istnieje jakieś darmowe oprogramowanie sprostające owemu
zadaniu, gdyż nie pragnę wspierać osłów, torrentów czy innych p2p dla
pozyskania Ghost'a.

Byłbym wdzięczny za choćby krótkie wskazówki :)