Re: openfiles i wydajność

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 10:15:10 MET DST

On Fri, 23 Jun 2006 10:09:42 +0200, Artur Muszynski wrote:

> Z W2003:

> Allows an administrator to enable or disable the system global flag
> 'maintain objects list' which tracks local file handles. Changes
> made by this switch will take effect only after restarting the
> system.
>
> Note: Enabling this flag reduces system performance.

Z angielskiego Windows XP Pro:
U:\>openfiles /local /?

OPENFILES /Local [ ON | OFF ]

    Enables an administrator to enable or disable the system global flag
    'maintain objects list' which tracks local file handles. Changes made
    by this switch will take effect only after restarting the system.
    Note: Enabling this flag adds performance overhead.

Jakiś kretyn tłumaczył chyba opis ... od kiedy "Enabling this flag adds
performance overhead." tłumaczy się jako "włączenie tej flagi zwiększa
wydajność."?

--
Pozdrawiam
Piotrek