problem z usb - pamieci masowe

Autor: bb <modula3_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 20:53:24 MET DST

Witam,

Mam dwie pamieci masowe Kingstona, obie dzialaja na innym komputerze,
czyli sa sprawne. Mam tez komputer z Win XP dual boot Win 2000. Pod Win
2000 wszystko jest OK, tzn po wlozeniu pamieci do portu pojawia sie
nowy dysk - czyli porty usb sa sprawne.

Natomiast pod WinXP SP2, po wlozeniu pamieci do usb:
1. system nie wykrywa automatycznie nowego dysku
2. jak w menedrzeze urzadzen wylacze i wlacze "Standardowy kontroler
OpenHCD hosta USB" to wykrywa nowy dysk na 3 sekundy (pojawia sie w
eksploratorze) po czym go wylacza.

Po aktualizacji sterownika USB na "Otwarty kontroler hosta PCI do USB
SiS 7001" to samo (nie wiem skad sie ten sterownik tam wzial). Plyta
ASUSTeK P4S333, najnowszy bios i najnowszy sterownik do Sis (cokolwiek
to znaczy).

W zwiazku z tym mam pytanie, czy ktos moze ma pomysl jak do tego
problemu podejsc.
Poza tym, czy sa moze jakies programy diagnozujace co sie dzieje z USB,
dlaczego po 3 sekundach odlacza pamiec, albo w ogole cokolwiek.
Pomozcie please.

Bb