Re: dziwnie wolno chodzący komp

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 20:15:20 MET DST

Użytkownik "Biker.FM" <biker.fm@interia.pl> napisał w wiadomości
news:e7brlh$ne9$1@ns.netstone.pl...
> win 2k prof + sp4
> firewalli ani antywirów nie mam

A ja więcej pytań...

> menadżer zadań ani ad-aware nie pokazuja niczego niepokojącego
> p2p czasem, ale nie zauważam związku między muleniem, a działaniem p2p

Nie chcę być złośliwy... ale ja z kolei zauważam związek z tym, co w pierwszym
akapicie odpowiedzi.
Primo - antywirus koniecznie.
Secundo - firewall koniecznie.
Stawiam piwo, że cos wlazło z sieci i rzeźbi. (Najszybciej wyjdzie w oknie
poleceń i po podaniu komendy NETSTAT)
Jak pewnie pisałem, łączne (przecietne) obciążenie systemu przez FW (Kerio) i
AV (Avast) nie przekracza 1 %, przy włączonych wszystkich ochronach, włącznie
z heurystyką prawie paranoid.

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl