Re: Konto {comp} / {user} w domenie

Autor: Michał K. <no_at_mail.to>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 14:26:07 MET DST

 Logując sie lokalnie zawsze logujesz sie jako nazwakomputera\user a do
> domeny jako domena\user, także nazwy kont uzytkowników są tylko względnie
> takie same.
> Profil użytkownika domenowego będzie miał w tym przypadku (istnieje taka
> sama nazwa konta ) postać user.domena

Tak, to wszystko jest dla mnie jasne, jednak problemu nie rozwiazuje.
Opisze to inaczej: jest sobie comp1, comp2, comp3 itd. W chwili obecnej sa
one w sieci oddzialu. Na sztywno jest zestawiony VPN miedzy oddzialem i
centrala. Chce podlaczyc te kompy do domeny. Musze wiec utworzyc konta
domenowe dla poszczegolnych userow. I tu jest ten problem - bo na kazdym z
tych kompow nazwy userow sa takie same i tak powinno zostac ! :) A wiec
konta musza byc jakos rozrozniane, bo co chocby w przypadku jak user1 na
comp1 bedzie chcial miec inne haslo od user1 na comp2 ?? A postac konta
bedzie przeciez user1@domena.local wiec dotyczacy wszystkich komupterow...
Jeszcze inaczej - jak zalozyc konta, aby mimo tej samej nazwy na kazdej
stacji byly to rozne konta ? A moze poprostu sie tak nie da i bede musial
przyjac rozne nazwy ? (ale wtedy naraze sie wielu userom co moze sie zle dla
mnie skonczyc :)
Wielkie dzieki za wszelkie dalsze podpowiedzi