Re: Problem z mapowaniem dysków na W2k

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 12:57:56 MET DST

Dnia 6/20/2006 12:21 PM, Użytkownik Dawid S napisał:
> czy ten serwer udostepnia net? jesli tak to czy przestaje go
> udostepniac?nie zauwazyles jakiegos dziwnie wygladajacego procesu?

Nie udostepnia netu. Jest tak:

internet

router sprzętowy
    | |
switch |
    | |
   komputery

W routerze mam 4 porty; switch to 5-ka. Jako że switch jest zajęty,
costam jest podpięte bezpośrednio do routera. Własnie zauważyłem że to
jest serwer...
może to mieć znaczenie? Jak sie przekopie przez setke kabli to przepne i
zobacze za 2 dni.

Natomiast sam serwer to osobny komputer. Gdy zaczynają się problemy
przestaje działać tylko NetBios (chyba trafiłem z nazwą; chodzi ogólnie
o otoczenie sieciowe). Ftp na nim działa, http także. VNC (UltraVNC)
także działa... jedyne co sie chrzani to przeglądanie otoczenia i
mapowanie dysków...

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \