Re: wolny win2k

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 23:39:44 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:
> Ergo: XP ma nowe funkcjonalności, które możesz w sterowniku
> wykorzystać, lub nie... Tylko się potem nie dziw, że drajwer pisany
> na 2K nie wykorzystuje w pełni możliwości XP.

  Owszem, ma nowe DDK, które odwołuje się do starego albo nowego kernela -
IMO nowy kernel jest wolniejszy - zresztą to jest dla mnie całkowicie
naturalne bo obejmuje lata doswiadczeń, które spowodowały poprawienie (i
powiększenie) kodu źródłowego a w efekcie jego spowolnienie i zarazem np.
wzrost stabilności lub bezpieczeństawa.
  Rozumiem, że mamy coś za coś ale oszczędź mi marketingowych bredni
sprzecznych z tym co obserwuję...

--
marfi