Re: wolny win2k

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 21:59:29 MET DST

Użytkownik "Paweł" <pawel@usun.to> napisał w wiadomości
news:e76tb2$55g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nowa instalacja, płyta dwuprocesorowa
> 2x Tualatin 1400, 1 Gb RAM, zainstalowany
> Outpost, Ghost, Go Back, AVK Internet
> security, Office, wszystkie patche dograne, dlaczego
> tak wolno ? Xp bedzie szybszy ?

Sorry, ale nasze wróżki akurat wzięły urlop, więc prośba - w jaki konkretnie
sposób jest wolny?
Jak się to objawia, do czego to odnosisz...?

Czy XP szybszy... Jak go nie obciążysz zbyt mocno, to wcale się nie zdziwię,
jeśli okaże się szybszy.
Ale najpierw musimy sobie odpowiedzieć na pytanie, czy to, co w W2k
przeszkadza, będzie przeszkadzało przy XP...?
Zatem - oświeć nas, plizzz... co się konkretnie dzieje?
BTW. Menedżer zadań widzi jeden, czy dwa procki? Wykres obciążenia rozkłąda
się mniej-więcej po równo na oba procesory?
No, nie wiem... próbuję się domyślać szczegółów...
Zaraz... Kasperskiego widzę... Oj... chyba to będzie to... ostatnio słyszałem
więcej niż jeden głos, że strasznie muli komputer... Spróbuj darmowego (dla
domu) Avasta, ma (prawie) wszystkie ochrony, z Kerio 2.1.5 (używam i bardzo
sobie chwalę) ani ciut sie nie gryzie... Ale Outpost też może być, słyszałem
raczej dobre opinie, choć on nie jest darmowy oidp.
Może się mulić, gdy np. chodzą dwa antywirusy, nie wskazane w instrukcjach
jako mogące ze sobą współpracować (wtedy musi zostać tylko jeden)...

Napiszesz nam konkretniej o objawach?

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl