Re: W2k3 za pomocą Norton Ghost- nie chce startować

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 09:17:39 MET DST

Użytkownik "olej" <olejniczok@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:e749hv$14d$1@sunflower.man.poznan.pl...
> czesc
> sklonowałem za pomocą nortona ghosta dysk na którym był w2k3 ale nie chce
> sie uruchomić. bootuje sie jakies 10 sekund, potem blue screen i się
> restartuje. w trybie awaryjnym wstaje. czy ktoś wie jaką metodą można
> takie coś naprawić żeby bootowało się i działało poprawnie? kopiowanie
> dysku przebiegło w 100% poprawnie, dysk jest bootowalnym, został zapisany
> MBR.

Systemy od W2k wzwyż są raczej trudno przenaszalne. Musisz w trybie
awaryjnym odinstalować wszystkie sterowniki związane ze starym sprzętem i
poinstalować nowe. Ewentualnie dokonaj przeinstalowania w trybie naprawy.

315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
M.   [MS-MVP]