Re: ograniczenie użytkownika

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 09:28:09 MET DST

witam,
pozwolilem sobie podlaczyc sie pod temat.
ograniczenia dla lokalnego uzytkownika wprowadzam edytujac rejestr.
osiagnalem juz prawie to do czego daze, jednak idealem dla mnie byloby
calkowite wylaczenie taskbar i pozostawienie jedynie paska narzedziowego
[uzylem quicklaunch] z kilkoma skrotami.
i tu pojawiaja sie dla mnie dwa problemy

1. nie znalazlem opcji, ktora pozwolilaby mi zablokowac kontekstowe menu
paska narzedziowego, a brak takiej blokady pozwoli uzytkownikowi na
zamkniecie tego paska, przez co nie bedzie mial dostepu do ikon
wylogowania i uruchomienia programow.
2. pasek zadan jak na razie ukrylem pod paskiem szybkiego uruchamiania,
co jednak gdy uzytkownik zechce zminimalizowac okno aplikacji, a pozniej
je przywrocic? [nie bede mu kazal przelaczac sie miedzy oknami
kombinacja alt+tab]

prosze o jakies wskazowki

--
pozdrawiam